Brands

De productrange van La Colline biedt verschillende lijnen zodat voor iedere anti-aging wens, van mannen en vrouwen, een oplossing bestaat.

La Colline is pionier op het gebied van collageenmaskers waarmee de cellulaire biomatrix wordt gestimuleerd. Het resultaat: een stevige huid. De bijzondere salonbehandelingen zorgen voor een optimaal anti-aging effect.

De innovatieve formules zijn gebaseerd op actieve ingrediënten uit de biotechnologie, gecombineerd met botanische extracten, zodat een langdurig en zichtbaar resultaat wordt gegenereerd.

Naast de innovatieve formules en wetenschappelijke basis van de producten, wordt er veel aandacht besteed aan de ontwikkeling van de texturen. Deze unieke kenmerken vormen de pijlers van de productseries zodat ze met recht excellente premium anti-aging skincare worden genoemd.

Het succes van La Colline reikt tot ver over de Zwitserse grenzen, waar de producten worden ontwikkeld, en het merk is nu een wereldbekend expert op het gebied van anti-aging.


Sepai is een innovatief beauty concept uit Spanje, dat huidverzorging in de schoonheidssalon en parfumerie naar een hogere dimensie brengt. Het merk maakt mooie, zuivere en veilige huidverzorging waarbij ingrediënt keuze centraal staat. Het gebruik van hulpstoffen wordt vermeden om zo tot formules te komen met 99% werkzame stoffen.

Voor de perfecte crème werden extracten gecreëerd die vanuit syringes in het product worden gespoten. De keuze, tot maximaal 3 extracten per product, maken het mogelijk om heel gericht doelen aan te pakken. Voor het gezicht: Volumising, Elasticity, Lifting, Tan Prolonging en Firming. Voor het lichaam zijn nog drie extra extracten mogelijk; Slimming, Cellulite en Boobster.

De basiscrèmes worden gekozen op basis van voorkeur, huidconditie of bijvoorbeeld weersomstandigheden en bieden een crème met een lichte textuur en een matte finish of een rijkere met juist een glanzend effect. De crèmes zijn op zich al volledige verzorgingsproducten met actieve anti-ageing eigenschappen.


HET ECHTE DOKTERSMERK, ONTWIKKELD DOOR DERMATOLOOG DR. HOWARD MURAD.

Dr. Murad begon met de ontwikkeling van zijn uiterlijke en innerlijke verzorgingsformule, toen hij zijn patiënten wilde helpen. Zijn onderzoek vertoonde drie basis thema’s voor een gezonde huid:

Hydratoren: deze ingrediënten verbeteren het vermogen van de huid om water aan te trekken en vast te houden.

Ontstekingsremmers: deze bestanddelen hebben de eigenschap de huid te verzachten en te kalmeren.

Antioxidanten: hierdoor is Murad in staat een geheel nieuw niveau van bescherming tegen celbeschadiging aan te bieden.

Al zijn formules zijn hierop gebaseerd. Een combinatie van deze drie soorten ingrediënten, hydratoren, ontstekingsremmers en antioxidanten is nu wereldwijd bekend als ‘het Murad Recept‘ en komt voor in ieder Murad product.


MATIS is een prestigieus merk onder schoonheidssalons dat wereldwijd bekendheid geniet. Ruim 75 jaar stelt MATIS al zijn knowhow ten dienste van onze schoonheid.

MATIS munt uit in professionele schoonheidsverzorging. De producten, de protocols, de unieke methode en verzorgingstechnieken maken het merk tot een referentie in de wereld van schoonheidsinstituten.

MATIS professionele Schoonheidsverzorging vormt zijn waarden op basis van een onophoudelijke dialoog met de consument, zowel mannen als vrouwen, om te kunnen inspelen op hun verwachtingen op het gebied van advies, prestaties en genot.


THE YOUNGBLOOD DIFFERENCE

Of course, all mineral cosmetics are not created equal.

Pauline Youngblood Soli, a pioneer in the industry developed her first products in a medical setting, specifically for patients recording from harsh medical procedures, such as laser or chemical peels, surgeries, and even cancer treatments.

Her patients experienced such dramatic success that they continued using her formula long after their skin had healed, and urged her to make it commerically available.

Today, Youngblood is the premier mineral cosmetic line available, because of the luxury formulation, ideal milling process, and chic, upscale iamge and packaging.


Als marktleider in professionele nagelverzorging is OPI toegewijd aan het produceren en leveren van hoge kwaliteit producten én diensten aan zowel salons als consumenten. Er wordt in hoge mate aandacht besteed aan veiligheid en innovatie. De gezondheid en kwaliteit van de natuurlijke nagel staan bij OPI altijd op de eerste plaats.

OPI nagellakken bieden betaalbare luxe en staan bekend om hun buitengewone samenstelling, fashionable kleuren en iconische namen. Ze bevatten veel kleurpigmenten en blijven lang zitten – met een geweldige glans!

De populaire GelColors zorgen voor een lang houdende kleur met intense glans, die 2 weken perfect blijft zitten. In Nederland is deze professionele productlijn al bekroond met een ASTIR AWARD én een HOLLAND BEAUTY AWARD!

Op dit moment is OPI verkrijgbaar in meer dan 100 landen; naast nagellakken en GelColors is er een volledige professionele productlijn, waaronder producten voor nagelverzorging, sneldrogers, lotions, cosmetische hand- en voetverzorging, vijlen, gel en acryl.

OPI is een Amerikaanse firma, die te vinden is tussen de filmstudio’s in Hollywood. OPI is sinds 1993 ook verkrijgbaar in Nederland. De Nederlandse distributeur is OPI Products Nederland, een toonaangevend bedrijf binnen de professionele nagelverzorgingsbranche.


Pupa gaat door waar anderen stoppen. Een internationaal trendteam maakt het merk groot. Met gedurfde introducties, passend in de tijdgeest. Pupa heeft allure, is trendsettend en ultramodern.

Pupa is hét make-up merk voor vrouwen die houden van design en kwaliteit een vanzelfsprekendheid vinden. De make-up is samengesteld uit natuurlijke ingrediënten en heeft een hoog pigmentgehalte. Met de kleurvastheid zit het dus gegarandeerd goed. Vandaar dat veel bekende Nederlanders Pupa via hun visagisten ontdekken en Pupa nu onderdeel is van-niet-te-missen-must-have’s.

De collectie van Pupa is groot. Make-up kits, seizoenskleuren die altijd een waanzinnige verpakking hebben, beauty-items in trendy rood


Oribe Hair Care is opgericht door- en vernoemd naar editorial- en celebrity hairstylist Oribe, in samenwerking met beauty-industrie veteranen Daniel Kaner en Tev Finger, met als doel een heel nieuw type haarmerk te creëren.

De productlijn werd ontworpen door de meest talentvolle salon professionals met hun meest unieke klanten in gedachte. Bij het ontwikkelen van de lijn is geen detail bespaard gebleven.

Door skincare technologieën met natuurlijke activators te combineren ontstonden high-performance, maar uiterst verzorgende producten. Hierbij hield men continu in gedachte dat gezond haar de basis is voor een sexy, glamorous eindresultaat.

Ieder product is getest in zowel de salon, backstage als op sets om er zeker van te zijn dat het resultaat een best-in-class collectie zou zijn, dat de wensen vervult van iedere hair-obsessed.


Smith & Cult staat voor ieders persoonlijke expressie van beauty, die reflecteert wie je was, wie je nu bent en wie je nastreeft te zijn. Iedere kleur is geïnspireerd op dagboekteksten van onze beauty verslaafde heldin, die de wereld door een gekleurde lens ziet.

Smith & Cult is gecreëerd door beauty veteraan Dineh Mohajer, de stem van onze beauty junky, die een revolutie startte in de beauty industrie toen ze in 1995 het merk Hard Candy lanceerde. Verschillende jaren en samenwerkingen later komt Mohajer met een nieuwe evolutie in beauty met Smith & Cult.

De nagellak van Smith & Cult levert zowel een perfecte dekking als briljante glans. Levert high-performance resultaat, maar mét de juiste formulering. De nagellak heeft de exclusieve 8-free formule: vrij van Dibutylftalaat, Tolueen, Formaldehyde, Formaldehydehars, Camphor, Xyleen, Ethyl Tosylamide en Triphenylfosfaat. De gehele Smith & Cult make-up lijn is dierproefvrij, vegan en vrij van gluten, parabenen, mineraalolie en vaseline.


SMPL natuurlijke huidverzorging gebruikt alleen de beste ingrediënten en hiermee maakt ons laboratorium in Nederland natuurlijke producten van hoge kwaliteit.

Onze producten zijn geschikt voor iedere huid en multifunctioneel.

It simply works.

  • geen parabenen
  • geen essentiële oliën
  • geen synthetische ingrediënten
  • geen schadelijke conserveermiddelen
  • geen testen op dieren
  • unisex
  • reis ideaal
  • 100% natuurlijk
  • multifunctioneel
  • geschikt voor kinderen

SMPL natuurlijke huidverzorging focust zich in producten en informatie op wat er echt toe doet en laat al het overbodige achterwege.

We houden het simpel, eerlijk en to the point.


Oprichtster Rea Ann Silva’s ervaring omvat een 20-jarige reis als een van de meest gewilde Hollywood make-up artiesten in de industrie.

Als de creatieve kracht achter beautyblender veranderde ze eigenhandig het schoonheidsspel. De one-of-a-kind edgeless make-up spons verzekert dat haar klanten er onberispelijke uitzien op camera in high definition.

De categorie-Maker won snel talloze schoonheid awards en is nu geliefd bij zowel make-up liefhebbers en nieuwkomers als het go-to-instrument voor het bereiken van een perfect gemengde teint.

Vandaag, blijft beautyblender innovatie voortstuwen met producten die minimale inspanning vereisen, maar maximale resultaten bieden.


  • Een № 1 HAIRPIN vervangt 5 haarschuifjes (bobby pins)
  • Vanwege het unieke ontwerp van de № 1 HAIRPIN behoud je het volume in je haar. 
  • Met de № 1 HAIRPIN wissel je makkelijke en snel tussen verschillende looks. 
  • Creëer een representatieve, zakelijke uitstraling met de № 1 HAIRPIN
  • De № 1 HAIRPIN laat geen knikken of deuken achter in je haar. 
  • Je voelt de № 1 HAIRPIN niet zitten; als je achterover leunt tijdens een autorit, in het vliegtuig of strandstoel.
  • De № 1 HAIRPIN staat fantastisch bij elke haarkleur; ze zijn namelijk verkrijgbaar in de kleuren bruin, transparant en zwart.